- chiar iti pasa sa ii tii pe toti la curent, esti postasul companiei si te bucuri ca mailurile nu au nevoie de timbru
- colegii sunt familia ta, iar mailul tau e un fel de vedere trimisa din tabara tuturor rudelor de acasa. “Dear all”
- iti da un motiv bun de a intra in vorba cu oricine, un speraclu conversational extrem de util care deschide si cea mai inclestata gura. Speraclu, cheie franceza, tubulara sau ranga, in functie de ce se preteaza cel mai bine
- e mai usor sa barfesti daca toata lumea stie deja contextul. Trebuie operativitate, cat sa dureze si pauzele alea de tigara?
- vrei sa transmiti tuturor ca esti un om de o transparenta totala. Brandul ala personal trebuie sa se construiasca cumva, iar tu esti la cateva mailuri distanta de a deveni servant leader, facilitator sau coach organizational
- sa vada cat mai multi colegi ca lucrezi si ca esti tot timpul ocupat. Dai totul pentru companie, ultima picatura de sange, ultima respiratie, ultimul reply to all.
- sa poti mai tarziu sa le scoti ochii unora ca stiau de fapt despre discutie. Joci sah, nu table, si stii foarte bine ca porumbeii se momesc cu firimituri de paine, iar gugustiucii corporatisti cu thred-uri de mail
- sa ai un public numeros in fata caruia sa-ti lingi ranile cand esti pus cu botul pe labe. “De la linsul ranilor, la linsul sefilor”, titlul unei autobiografii de success.
- sa poti face un follow-up la nici 24 de ore, reprosand ca e inadmisibil ca din atata lume sa nu raspunda nimeni. Declansator perfect pentru intrebari retorice din seria “Chiar nu intereseaza pe nimeni? Sunt singurul caruia ii pasa?”
- gata cu secretele, democratizezi comunicarea,informatiile sa ajunga la toti. Esti un revolutionar, viva la communication!