AI PĂRERI?

Îţi place de noi şi vrei să ne spui asta? 
Sau, dimpotrivă, crezi că suntem vai de capul nostru şi ţii morţiş să ajungă treaba asta la urechile noastre? 
Indiferent ce vrei să ne transmiţi, o poţi face la adresa de mai jos:

contact@corporatzia.ro

URMĂREȘTE-NE ȘI PE FACEBOOK!

ABONEAZĂ-TE 

Introdu adresa de email şi alătură-te
corporatziei pentru a fi mereu
la curent cu cele mai noi articole
ABONARE
ABONARE
Formularul a fost expediat - îți mulțumesc.
Te rugăm să îndeplinești toate câmpurile obligatorii!
Deţinătorul adevărului

Deţinătorul adevărului

19 iunie 2021

Există multe talente pe care e bine să şi le dezvolte orice corporatist şi să le aibă ascunse sub mânecile cămăşii, ca nişte steluţe de ninja, pe care apoi să înceapă să le scoată la nevoie. Rând pe rând am tot discutat despre ele cu alte ocazii, acum însă vorbim despre cât de util e de a lua Adevărul pe persoană fizică, în concesiune pe toată durata vieţii tale de corporatist, şi să îl împarţi în meetinguri, cu zgârcienie sau generozitate, după cum ai chef în ziua respectivă.

„Adevărul” nu e porecla cuiva, nici poziţie sexuală din Kamasutra, nici nume de cod pentru altele dubioşenii. Aici ne referim chiar la ideea de adevăr absolut. Degeaba pot să fie în sedinţe colegi bine pregătiţi, care invocă statistici, KPI-uri sau prognoze, atâta timp cât tu îţi începi fiecare propoziţie într-o manieră de genul „Adevărul este că...”. Poţi completa linia punctată cu orice părere subiectivă, feeling personal lipsit de orice noimă sau idiosincrazii: „Adevărul este că profesionalismul echipei este scăzut”; „Adevărul este că lipseşte viziunea”; „Adevărul este că obiectivele nu sunt clare”.

Nu mai spui nimănui cum ai ajuns tu la acel adevăr, tot ce contează din acel moment este că avem pe masă o propoziţie cu valoare de axiomă, iar axiomele nu se demonstrează, adevărul lor este intrinsec. Când scoţi într-un meeting adevărul din buzunar, ca pe un serveţel, şi îl fluturi pe sub nasul altora, ai cam dat Shift+Delete tuturor. Efectiv te-ai micţionat pe tot research-ul făcut, te-ai copulat în slide-urile lor şi le-ai cam transmis să meargă să îşi umfle mingea. Tu, în schimb, eşti deţinătorul adevărului, unsul pe pământ al zeului corporatist.

Să dai cu adevăr cu fiecare ocazie pe care o ai, în orice meeting şi în orice mail, şi mai ales nu uita să mai dai cu adevăr şi în evaluarile anuale, când le vei reaminti tuturor un alt adevăr:„adevărul este că sunt un om indispensabil acestei companii”.

 

Alte articole