AI PĂRERI?

Îţi place de noi şi vrei să ne spui asta? 
Sau, dimpotrivă, crezi că suntem vai de capul nostru şi ţii morţiş să ajungă treaba asta la urechile noastre? 
Indiferent ce vrei să ne transmiţi, o poţi face la adresa de mai jos:

contact@corporatzia.ro

URMĂREȘTE-NE ȘI PE FACEBOOK!

ABONEAZĂ-TE 

Introdu adresa de email şi alătură-te
corporatziei pentru a fi mereu
la curent cu cele mai noi articole
ABONARE
ABONARE
Formularul a fost expediat - îți mulțumesc.
Te rugăm să îndeplinești toate câmpurile obligatorii!
Cum să pari deştept în şedinţe

Cum să ieşi în evidenţă pe LinkedIn

10 octombrie 2021

Scrie-ţi rezumatul profilului la persoana a treia – doar oamenii de rând îşi scriu ei înşişi About-ul pe LinkedIn, iar tu ai depăşit de mult acea etapă. Eşti un profesionist, un om de succes, iar de la nivelul ăsta e de bon ton să laşi pe alţii să vorbească despre tine. Până să ai un om dedicat pentru administrarea profilului tău poţi să faci switch-ul la persoana a treia, şi nimeni nu o să-şi dea seama.

 

Foloseşte cât mai multe buzzwords pentru a descrie activitatea ta. Tu nu trebuie să te uiţi în fişa postului ca să ştii ce meserie ai, tu te uiţi în adâncul sufletului tău. Îţi deschizi baierele sufletului şi acolo vezi că tu de fapt eşti un Storyteller, un Agent al schimbării, un Solution Evangelist, un Growth Engineer, un Innovation Whisperer sau un Community Builder. Dacă eşti în pană de idei poţi oricând pune „Ninja” sau „Rainmaker”după rolul pe care îl ocupi, şi ar trebui să fie suficient de bine. Nu îţi recomandăm să mai foloseşti „Guru”, buzzword care şi-a dat obştescul sfârşit cam prin 2015. Lasă-l să se odihnească în pace.

 

Exagerează-ţi activitatea – Te-ai întrebat vreodată ce fac mai exact oamenii ăia care zic despre ei lucruri de genul: „Shaping the Future” sau „Challenging ideas ” ? Nu trebuie să te laşi descurajat sau intimidat, poţi şi tu. De exemplu, dacă ai venit cu o sugestie în vreun meeting eşti eligibil pentru titlul de „industry disruptor”; dacă ţi-ai dat cu părerea despre treaba altuia te-ai calificat cu brio ca „life coach”. Mai ţii minte când i-ai arătat noului coleg cum funcţionează aparatul de cafea? Perfect, ai bifat şi experienţa de trainer. Sau atunci când ai împrumutat-o pe colega de la HR ca să plătească un colet de care uitase că urma să vină; uită-te în oglindă ca să vezi cum arată un Angel Investor. Ai un blog? Perfect, poţi trece Author în dreptul numelui tău.

 

Dă share la un citat inspiraţional total inutil – Trebuie să pretinzi că îţi pasă de parcursul profesional al altora, aşa că vrei să îi ajuţi cu un citat motivaţional care să le dea fix push-ul de care aveau nevoie. Ia un citat de pe net şi mai ajustează-l pe alocuri, astfel încât să se vadă şi intervenţia ta originală. Uite un exemplu: „Ceea ce pentru alţii e doar o zi de Luni, pentru tine să fie o nouă oportunitate de a-ţi atinge potenţialul”. Vezi ce simplu e?

 

Prefă-te că ai o dilemă şi cere părerea conexiunilor tale. Pune din când în când o întrebare şi cere-le să dea „Like” daca sunt de acord cu prima variantă de răspuns sau „Love” pentru a doua. După vreo săptămână de la postarea iniţială fă un follow up şi mulţumeşte-le tuturor pentru implicare şi zi-le că datorită lor ţi-ai găsit inspiraţia pentru a ieşi din impas.

 

Spune-le oamenilor că folosesc LinkedIn greşit – neapărat din când în când trebuie să mimezi revolta prin postări în care le spui tuturor că LinkedIn nu este Facebook, Tinder, sau Instagram. Asta o să arate cât eşti de focusat pe latura de business, profesionistule desăvârşit care eşti tu. Suficient de asertiv încât să îţi faci vocea auzită atunci când este cazul, nu poţi sta nepăsător când vezi nişte lucruri care trebuie corectate, iar asta de face un om de milioane...de followers.

 

Stăpâneşte la perfecţie „humble brag-ul”, adică să te lauzi, dar prin ricoşeu. Aşa, mai pe la Ploieşti. Asta o poţi folosi cel mai bine când vrei să-ţi anunţi o promovare; ai vrea ca lumea să ştie că te-ai ajuns, dar vrei să o dai cotită, aşa că vei zice ceva de genul: „Mă copleşeşte încrederea pe care compania o are în mine atunci când m-a numit Head of Delivery. Sunteţi extraordinari, guys, cu adevărat aparte”

Alte articole